...

Roberto Snaidero: Parašiau laišką V. Putinui

Praėjusią savaitę Vilniuje vyko didžiausia tarptautinė baldų ir interjero dizaino paroda "i Saloni WorldWide Moscow". Renginį organizuojančios bendrovės "FederlegnoArredo Eventi Spa" prezidentas papasakojo apie rezultatus, perspektyvas ir ateities planus.

Kaip viskas prasidėjo. Prisimenu, kaip, kai nusprendėme "Saloni WorldWide Moscow" surengti mums visiškai naujoje erdvėje, su ponu Agalarovu atvykome į "Crocus Expo". Tuomet čia nebuvo nei metro, nei nieko kito. Tačiau šį didžiulį iššūkį priėmėme kartu su 195 Italijos gamyklomis. Dabar, praėjus dešimčiai metų, turime 540 dalyvių iš visos Europos, iš kurių apie 480 yra iš iš Italijos.

Nuo prezidento iki prezidento. Labai tikime Rusijos rinka. Vien 2013 m. Italijos baldų eksportas į Rusiją siekė 900 350 000 eurų. "FederlegnoArredo" vardu įteikiau V. Putinui asmeninį laišką, prašydamas užtikrinti, kad mūsų sektorius nenukentėtų nuo sankcijų.

Apie programą. Nors tai dešimtasis "i Saloni WorldWide Moscow" leidimas, nusprendėme nedaryti iš to didelės problemos Jiems dabar blogas metas. Dabar svarbu dirbti, o ne linksmintis. Kartu su ICE ( Italijos įmonių užsienio ekonominės veiklos skatinimo agentūra ) surengėme trijų gerai žinomų architektų: Riccardo Blumer, Mario Cucinella ir Marco Romanelli meistriškumo kursus. Kaip visada, "SaloneSatellite" dizaino konkursas buvo ryškus ir drąsus.

Apie premjerą. Šiais metais kartu su "i Saloni WorldWide Moscow" pristatėme parodą "MADE Expo Worldwide". Šiuo pristatymu norėjome priminti apie medžiagas, kurios formuoja ne tik dizainą, bet ir erdvės architektūrą durys, langai, grindų ir sienų dangos… Italijoje paroda "MADE Expo" vyksta kovo mėn. Tai statyboms ir architektūrai skirtas forumas, kuriame galima sužinoti viską apie statybines ir apdailos medžiagas, susipažinti su nekilnojamojo turto kūrėjais, architektais ir dizaineriais.

Apie klasiką ir "Made in Italy. Italijos klasika vis dar dominuoja Rusijos rinkoje, nors modernaus dizaino sektorius taip pat pamažu auga. Užteko pasivaikščioti po parodą, kad įsitikintumėte, kokia aukšta eksponuojamų prekių kokybė. "Made in Italy" sąvoka "Made in Italy" – tai itališka kultūra, itališka dizaino mintis, įkūnyta itališkuose balduose ir kituose interjero objektuose.

Įvertinkite straipsnį
( Reitingų dar nėra )
Povilas Gocius

Sveiki, bičiuliai namų komforto ir tobulinimo gerbėjai! Aš esu Povilas Gocius, patyręs dizaineris, mėgstantis kurti erdves, kurios peržengia įprastumo ribas ir yra nepaprastos. Leiskitės į kelionę po mano ilgametę patirtį, kurioje kiekvienas projektas yra estetikos ir amžino komforto simfonijos liudijimas.

Statyti.info — statyba ir remontas, atostogų kaime sklypas, butas ir užmiesčio namai, naudingi patarimai ir nuotraukos
Comments: 2
  1. Tautvydas Gediminas

Ar galite pasidalinti laiško turiniu, kurį parašėte Vladimirui Putinui, ir paaiškinti, kodėl nusprendėte jam parašyti? Norėčiau žinoti, kokios problemas ar klausimus jūs siejate su šiuo laišku.

Atsakyti
    1. Marius

Atsiprašau, bet aš negalėčiau pasidalinti laiško turiniu, kurį parašiau Vladimirui Putinui, nes tai yra asmeninė informacija. Tačiau galiu jums pasakyti, kad parašiau jam dėl susirūpinimo politinės situacijos tarp Rusijos ir kitų šalių, žmogaus teisių pažeidimų ar kitų svarbių tarptautinių klausimų. Manau, kad svarbu būti aktyviems piliečiams ir reikšti savo nuomonę lyderiams, net jei tai tik laiškas.